WorkZone Client
Brugere
Sager
Filtrér undersager
Det nye filter Filtrér undersager kan nu anvendes på brugerdefinerede detaljefaner. Med dette filter kan du oprette en brugerdefineret detaljefane på en sagsdetaljeside med et filter på den brugerdefinerede detaljefane, der viser alle undersager, der hører til den aktive sag.
Den brugerdefinerede fane Filtrer undersager
Indstillingen Opret ny undersag
Du kan oprette en undersag direkte på sagsdetaljesiden ved at klikke Ny på detaljefanen Undersag eller en brugerdefineret detaljefane, der indeholder filtret Filtrér undersager.
I tidligere versioner var det nødvendigt for brugere at oprette undersager som almindelige sager og derefter føje de nyoprettede sager som undersager på detaljefanen Undersag på oversagens detaljeside. Du kan stadig oprette og tildele undersager på denne måde, men nu kan du også oprette undersager direkte fra en oversag.
Brugeradgangslister for sagen
To nye lister kan nu vises i sagsdetaljefaner: Brugere med læseadgang og Brugere med skriveadgang. Fanerne viser alle brugere, der har hhv. læseadgang og skriveadgang på sagen.
Fanerne vises ikke som standard og skal tilføjes af brugeren, enten manuelt eller som en del af en WorkZone-konfiguration.
Automatisk tømning overholder nu den angivne bevaringsperiode
For at undgå for tidlig automatisk sletning af sager og dokumenter, der er flyttet til papirkurven, vil bevaringsperioden for slettede sager og dokumenter som standard blive overholdt af indstillingerne Auto-purge og Auto-delete. Brugere med de påkrævede rettigheder (SOFTDELETE til almindelig sletning og RETENTIONADM til permanent sletning) kan stadig manuelt slette sager og dokumenter.
Tidligere kunne brugere med rettighederne SOFTDELETE slette en sag eller et dokument ved at flytte dem til papirkurven før bevaringsperiodens udløb. Når de var flyttet til papirkurven, kunne sagen eller dokumentet automatisk slettes permanent efter purge-perioden. Da purge-perioden normalt var kortere end den overordnede bevaringsperiode, kunne en sag eller et dokument blive slettet selvom det ikke var hensigten.
Dokumenter
Nye felter i dokumentlister
Der er tre nye felter i alle dokumentlister:
Filtype: Viser filtypen på dokumentet.
Låst af: Viser den WorkZone, der har låst dokumentet.
Låsen udløber: Viser datoen for hvornår den nuværende dokumentlås udløber.
De nye felter vises ikke som standard i listen og listen skal redigeres før den viser felterne. Du kan filtrere og sortere i listen ved brug af felterne, som med alle felter i listen.
Felterne Låst af og Låsen udløber kan kombineres med felterne Tjekket ud og Tjekket ud af for at vise, hvem der har åbnet og gemt et bestemt dokument og om det er tilgængeligt for redigering.
Brugeradgangslister for dokumentet
To nye lister kan nu vises i dokumentdetaljefaner: Brugere med læseadgang og Brugere med skriveadgang. Fanerne viser alle brugere, der har hhv. læseadgang og skriveadgang på dokumentet.
Fanerne vises ikke som standard og skal tilføjes af brugeren, enten manuelt eller som en del af en WorkZone-konfiguration.
Diverse
Nyt felt Proces oprettet i listen Mine åbne opgaver
Brugere der prioriterer efter deres opgaver kan bruge feltet Proces oprettet i listen Mine åbner opgaver til at sortere og filtrere listen.
Feltet Proces oprettet vises ikke som standard og listen Mine åbne opgaver skal redigeres til at vise feltet.
Ny funktionalitet til eksport/import af personlige konfigurationer
WorkZone-brugere der ikke har adgangsrettigheden CONFIGADM, kan eksportere deres egne Personlige og Private konfigurationer til en .json-fil og importere deres egen, eller en anden brugers, Personlige og/eller Private konfigurationsfiler fra filsystemet og ind i deres egne Personlige og/eller Private konfigurationer.
Man skal stadig have adgangsrettigheden CONFIGADM for at kunne importere konfigurationer til andre konfigurationstyper (f.eks organisations- og enhedskonfigurationer).
Brugere der har adgangsrettigheden CONFIGADM kan, ud over de sædvanlige rettigheder til import/eksport af kongifurationer, eksportere og importere Personlige konfigurationer til deres egne og den oprindelige ejers Personlige konfiguration.
Administratorer
Etiketkontrolelement
Med det nye kontrolelement for etiketter i sidedesigneren, kan du vise en brugerdefineret tekst på detaljesiden, enten som normal tekst eller som en overskrift.
Andre feltkontrolelementer kan placeres under overskriften, hvilket giver indtrykket af at felterne er grupperede på detaljesiden.
Parametrene for etiketkontrolelementerne kan bruges til at definere teksten, der skal vises samt hvordan teksten vises i etiketkontrolelementet.
Brugerdefinerede ikoner
Systemadministratorer kan føje brugerdefinerede ikoner til WorkZone og tildele dem til sags-, dokument- eller kontaktelementer og tildele dem til brugerdefinerede typer i WorkZone.
Du kan bruge brugerdefinerede ikoner til at erstatte et eksisterende standardikon i WorkZone. Du kan, for eksempel, erstatte standardikonet for dokumenter med et andet ikon, der er mere relevant for din organisation.WorkZone Du kan også bruge brugerdefinerede ikoner til at repræsentere bestemte tilstande, arbejdsprocesser eller mål, der har relevans for din organisation. Du kan for eksempel skifte standardikonet for sager ud med en gul version af ikonet, som for eksempel, kun er gældende for sager, hvis frist ligger inden for 7 dage.WorkZone
Du kan føje brugerdefinerede ikoner til WorkZone i WorkZone Configuration Management > Client > Icon colections og du kan tildele dem på WorkZone-elementer (sager, dokumenter eller kontakter) i WorkZone Configuration Management > Client > Icon assignments.
Du kan altid fjerne tildeling af ikoner og ikonerne kan også slettes igen, så længe de ikke er anvendt på nogle elementer.
Det er kun .SVG-filer (Scalable Vector Images), der kan bruges som brugerdefinerede ikoner.
Du kan læse mere om brugerdefinerede ikoner i WorkZone Configurator
Udviklere
Der er ingen ændringer i denne release.