Kendte problemer

Denne release af WorkZone indeholder følgende kendte problemer på udgivelsestidspunktet og mulige løsninger til at afhjælpe problemerne.

WorkZone Client

For sager og dokumenter er menuen i Del > I mail ikke synlig, selvom WorkZone for Office-klienten er installeret.

Problemet kan forekomme, hvis du manuelt har fjernet den tilpassede skrifttype, som er installeret af WorkZone for Office.

Løsning: Geninstaller WorkZone for Office-klienten på din lokale maskine og undlad at fjerne den tilpassede skrifttype.

Funktionen Del > I mail > Vedhæft som PDF er ikke tilgængelig for PDF/UA-dokumenter

Valgmuligheden Vedhæft som PDF kan ikke vælges for PDF/UA-dokumenter, under Del > I mail.

Hvis man prøver at hente et PDF/UA-dokument fra visningsruden, vil der i stedet genereres en almindelig PDF-fil.

PDF/UA-dokumenter kan på nuværende tidspunkt kun hentes fra visningsruden i almindeligt PDF-format.

Løsning: Hent PDF/UA-dokumentet direkte eller send det i en mail.

PDF/UA-validering i WorkZone fejler for PDF-dokumenter, der indeholder hyperlinks

På nuværende tidspunkt kan WorkZone-valideringen ikke autotagge hyperlinks i PDF-dokumenterne. Vi arbejder på at løse probelemet for fremtidige versioner. Se potentielle fejl og løsninger derpå nedenfor:

WorkZone 365

OAuth-godkendelse for Outlook Online fejler i Safari-browseren

Safari 12 indeholder Intelligent Tracking Prevention (ITP) 2.0, som ikke tillader at browseren indstiller tredjepartscookies og betragter cookies, der indstilles af identitetsudbydere, som tredjepartscookies.

Løsning: Deaktiver ITP-indstillingen (gå til Indstillinger > Anonymitet og fjern markeringen af Undgå sporing mellem websteder under Webstedssporing).

Mailkategorier for mails, der gemmes i WorkZone understøttes ikke i Microsoft Echange 2019.

Mailkategorier for mails, der gemmes i WorkZone understøttes kun med Microsoft Exchange Server Online. Denne funktion understøttes ikke med Exchange Server 2019.

WorkZone Meeting-ruden for nye møder stopper ikke med at indlæse (kun macOS)

På maskiner, der kører på macOS, vil WorkZone Meeting-ruden køre fast i indlæsning, hvis Outlook-mødet ikke indeholder nogen brødtekst i mailen.

Løsning: Når du opretter en mødebegivenhed, skal du tilføje noget tekst i mailens brødtekst før du åbner WorkZone Meeting-ruden.

WorkZone Teams

På enheder der kører på macOS, er det ikke muligt at se dokumenter eller tilføje nye sager i WorkZone Teams.

Det kan hænde, hvis du har skiftet din adgangskode, men Microsoft  Teams har registreret og husket dine tidligere logonoplysninger, hvilket resulterer i fejlagtig indlogning i WorkZone. I dette scenarie vises der ikke en fejlmeddelelse i Teams, men du vil i stedet se et tomt vindue med en cirkel, der snurrer rundt.

Løsning: Fjern dine gamle logonoplysninger fra Teams ved at følge Microsofts instruktioner: How to completely remove Teams from  Mac. Dette vil ikke fjerne selve Teams-appen, men sletter alle gemte oplysninger. Når du har fulgt instruktionerne, genstart Teams, hvorefter du kan logge ind med din nye adgangskode.

WorkZone Process

SmartPost: PDF/UA-validering af de flettede dokumenter virker ikke altid, hvis de vedhæftede filer har forskellige filformater.

Hvis SmartPost-beskeden indeholder vedhæftede filer med forskellige filformater, for eksempel Word- og PDF-dokumenter, vil den første PDF/UA-validering af de oprindelige dokumenter lykkes, men den anden PDF/UA-validering, der tjekker de flettede dokumenter kan fejle på grund af et problem i Aspose. De flettede dokumenter genereres, men overholder ikke PDF/UA. Vi afventer Aspose for en rettelse af dette problem.

Du kan klikke Godkend i opgaven/smartmailen og sende beskeden med dokumenterne selvom de fejlede PDF/UA-valideringen, eller du kan annullere processen, deaktivere PDF/UA og starte en SmartPost-proces med vedhæftede filer af forskellige formater.

WorkZone Mass Dispatch

Beskeder sendes ikke, hvis deres modtagersager slettes under en igangværende Masseforsendelsesproces.

Hvis en bruger sletter sagsskabelonen, standardsagen eller en eller flere modtagersager, der er angivet i arket Sager, mens masseforsendelsesprocessen kører, vil de beskeder, som har disse sager tilknyttet som deres modtagersager, ikke blive sendt. Masseforsendelsesprocessen vil stå som fuldendt, men de beskeder, der ikke blev sendt vises ikke i en fejlmeddelelse eller i historikdokumentet.

Undgå dette problem ved at undlade at slette modtagersager, der har tilknyttede kontakter i arket Sager, sagsskabelonen eller den sag, der er angivet som standard modtagersag.

WorkZone Mobile

PDF/UA-dokumenter og valideringsrapporter kan ikke åbnes fra opgaven PDF/UA, validering mislykket

Det er ikke muligt at åbne dokumenterne og PDF/UA-valideringsrapporten fra den første opgave med titlen PDF/UA, validering mislykket (før dokumenterne flettes) i WorkZone-appen. I den anden opgave med titlen PDF/UA, validering mislykket (når dokumenterne er blevet flettet) kan du åbne dokumenterne, men ikk PDF/UA-valideringsrapporten.

Dette problem kan løses ved at åbne dokumenterne fra fanen Gennemse i WorkZone Mobile. Tryk Gennemse i navigationsruden og vælg de dokumenter, hvor valideringen mislykkedes, for at åbne dem i WorkZone-appen.

Læse mere om afsendelse af PDF/UA-dokumenter med SmartPost i Send PDF/UA-dokumenter.