Understøttede WorkZone-versioner

Nedenfor kan du se en oversigt over supporteringsstatus for de forskellige versioner af WorkZone.

Klik for at forstørre:

  • Grøn: Versionen understøttes.

Ældre versioner WorkZone-versioner, der ikke vises i illustrationen, understøttes ikke længere.

Periode for understøttelse

Når en WorkZone-version udgives, vil den blive fuldt understøttet i to år efter udgivelsen. Herefter vil versionen ikke længere understøttes.

Hvad menes der med "Understøttet"?

Understøttede versioner af WorkZone kan modtage eventuelle opdateringer (herunder opdateringer, der vedrører sikkerhed og databeskyttelse), der er rettet mod at udbedre en indrapporteret fejl. Fejlrettelser er baseret på en subjektiv bedømmelse af den indrapporterede fejls potentielle konsekvenser.

Programopdateringer leveres oftest som hotfixes, der kan hentes og anvendes på den pågældende version.

Versioner der ikke længere understøttes

WorkZone-versioner, der ikke længere understøtes, vil ikke modtage programopdateringer af nogen form, herunder opdateringer, der vedrører sikkerhed og databeskyttelse. Det er stadig muligt at anvende al funktionalitet i en version, der ikke længere understøttes. Indlejrede links til eksterne og interne sider, for eksempel til WorkZone's dokumentationsportal, vil ikke længere blive opdateret og vil derfor i nogle steder ikke fungere.

Vigtigt: Hvis din version af WorkZone ikke understøttes, anbefales det at opgradere til en WorkZone-version, der understøttes. Dette er for at sikre fortsat stabilitet, sikkerhed og databeskyttelse samt muligheden for at modtage ny funktionalitet og forbedringer af eksisterende funktionalitet.