Nyheder for WorkZone-brugere

WorkZone Client

Dokumenter

  • Du kan downloade WorkZone-dokumenter som enkelte filer. Se Download et dokument.
  • Du kan tjekke WorkZone-dokumenterne ud for at sikre, at andre brugere ikke redigerer dem. Du kan tjekke dokumenterne ind igen, når du er færdig med dine ændringer. Du kan også annullere din egen eller andre brugeres udtjekning af et dokument, for at fjerne redigeringslåsen på dokumentet. Se Tjek WorkZone-dokumenter ind og ud.
  • For dokumenter er det nye brugerdefinerede felt Behandlingsstatus nu tilgængeligt på detaljesider, lister og søgesider for dokumenter. Du kan bruge det nye felt til at angive, hvor i behandlingsprocessen et dokument er (Ny, Under behandling, osv.). På denne måde kan du spore behandlingsprocessen for de dokumenter, der oprettes af Mailbox monitor-serviceworkflowet.

Adresseforslag

Når du tilføjer eller redigerer en kontaktadresse i WorkZone Client, kan du gennemse og bekræfte den i det interaktive kort og automatisk udfylde eventuelle manglende adresseoplysninger fra WorkZone-databasen (såsom postnummer og land). Se Foreslå adresse.

Forudsætning:

  • For at bruge adresseforslag i WorkZone, skal du først slå indstillingen Address service til i WorkZone Configurator under Global > Feature settings > Client > Address service. Indstillingen er aktiveret som standard.
  • Indstillingerne for Azure Maps skal konfigureres af en administrator i WorkZone Configurator under Services > Azure Maps settings. Se Set up Azure Maps settings.
  • Din organisation skal have oprettet og indstillet en bruger i Azure Maps for at bruge funktionen. Se Manage your Azure Maps account.
  • Postnumre, der tilføjes ved hjælp af foreslåede adresser, skal føjes til det pågældende land i WorkZone Configurator af en administrator, før funktionen kan fungere optimalt. Se Countries and postcodes.

WorkZone Mobile

Se sagsparter og deres oplysninger

På den nye fane Parter for Sager kan du se sagsparter (kontakter på den valgte sag) og deres oplysninger. Se Se oplysninger om sagsparter.

WorkZone 365

Opret nye sager fra Outlook

Du kan nu oprette nye WorkZone-sager direkte fra Outlook. Se Gem en mail på en ny sag.

Forbedringer af arbejde med WorkZone-møder

  • Du kan nu oprette WorkZone-møder som en mødedeltager. Tidligere var den kun mødearrangørerne, der kunne oprette WorkZone-møder. Se Opret et nyt WorkZone-møde.
  • Du kan åbne en sag for et WorkZone-møde i WorkZone Client direkte fra WorkZone-ruden. Se Åbn et WorkZone-møde i WorkZone Client.
  • Hvis der eksisterer flere WorkZone-møder for det samme møde i Outlook (for eksempel, hvis flere mødedeltagere har oprettet et WorkZone-møde, fordi de har begrænset adgang til den oprindelige sag for mødet), vil de blive vist i listen Sag i WorkZone-ruden, hvor du kan vælge den relevante mødesag.

WorkZone Mass Dispatch

Send PDF/UA-breve

Du kan sende PDF/UA-breve i en masseforsendelse. I dialogen Start masseforsendelse, kan du markere afkrydsningsfeltet PDF/UA (Universal Accessibility). Når dette afkrydsningsfelt er markeret, vil brevskabelonen og de breve, der genereres, blive tjekket for overholdelse af PDF/UA før de sendes til modtagerne.

Se Start en masseforsendelse og Valider overholdelse af PDF/UA.